ג'יי לנו יגיע לישראל: ינחה את טקס פרס בראשית

05.01.2014

ynet logo hebrew

מגיש הטלוויזיה האמריקני ג'יי לנו יגיע לישראל בחודש הקרוב, וינחה את טקס פרס בראשית - כך מסרה קרן הפרס בהודעה רשמית שיצאה היום (ה'). במסגרת האירוע שייערך ב-22 במאי בתיאטרון ירושלים במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, יוענק הפרס לראשונה לראש עיריית ניו יורק לשעבר, מייקל בלומברג.

לנו מוכר לצופים בזכות תוכנית הלילה של NBC, ממנה פרש לפני כשלושה חודשים אחרי 22 שנה. "ההזמנה להנחות את האירוע היוקרתי הזה היא כבוד גדול עבורי," מסר לנו בהודעה שהועברה מטעם קרן פרס בראשית, "אני מאוד נרגש ליטול חלק בטקס פרס בראשית, יהיה זה עבורי הביקור הראשון בישראל".

"ג'יי לנו הוא אייקון של קומדיה ובידור עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם, על פני תקופה של יותר מ-20 שנה" , אמר סטן פולובץ, יו"ר מועצת המנהלים של קרן פרס בראשית. "יחד עם זאת, רבים אינם יודעים שהוא ידיד אמיתי של ישראל. אנו שמחים שהוא יצטרף אלינו ולמאות בעלי ההשפעה העולמיים בחגיגת ההישגים של זוכה פרס בראשית הראשון, מייקל בלומברג".

ראש הממשלה יגיש לבלומברג את הפרס בסך מיליון דולר, הנתרם על ידי קבוצת הפילנתרופיה ג'נסיס ואשר יוענק מדי שנה בשיתוף עם משרד ראש הממשלה והסוכנות היהודית לישראל. הערב יכלול נאומים מפי בלומברג ונתן שרנסקי, וכן מופעים של הפסנתרן יבגני קיסין, ריטה, להקת הריקוד טררם, חנה לסלאו ותזמורת סימפונט רעננה.